пʼятниця, 30 квітня 2021 р.

 27 квітня

6 клас, математика

Учні й учениці! Сьогодні у нас нова тема, в якій застосовуються знання з попередніх уроків, а саме, поняття про паралельні і перпендикулярні прямі.

Записуйте в зошитах:
Двадцять сьоме квітня
Дистанційне навчання
Координатна площина

Ознайомтеся з цією темою в підручнику, п. 45, с. 342 - 345. 

У допомогу вам відео. Переглядаючи відео, разом з вчителькою робіть записи і рисунки в зошитах.

Після перегляду відео та опрацювання матеріалу підручника перевірте себе, даючи відповіді на запитання на с. 345, з 1 по  7,  (усно).

Посилання на відео: Координатна площина

Виконайте завдання.
 
Нагадую ще раз: визначаючи ДВІ координати точки, спершу з цієї точки УЯВНО опустіть перпендикуляр на вісь Ох і запишіть отримане число (абсцису точки)  першою координатою даної точки; потім УЯВНО опустіть перпендикуляр на вісь Оу і запишіть отримане число (ординату точки) другою координатою точки. Наприклад: А(0; 1).

У зошиті розташуйте точки з їхніми координатами у три стовпчики.

ВПРАВА 1. Запишіть координати точок A, B, C, D, E, F, R, N, M, S, Q, T, P, V, L, K, Z, зображених на рисунку.




Немає коментарів:

Дописати коментар