28 квітня
6 клас, математика
Шестикласники і шестикласниці! Ми продовжуємо працювати у системі координат.
Записуємо у зошитах:
Двадцять восьме квітня
Дистанційне навчання
Розв"язування вправ
Пропоную переглянути два відео, у першому з яких виконується побудова цікавих фігур за заданими координатами точок. Ви теж будуєте ці фігури в зошитах, тренуючись у побудові точок на координатній площині.
Аналогічне завдання було на попередньому уроці. Такі завдання оцінюються у 10 балів.
У другому відео розібрано інші завдання. Час перегляду відео з 13.07 до кінця. Завдання такого типу будуть на контрольній роботі.
Посилання на відео: Координатна площина
Посилання на відео: Координатна площина 2
Ви виконуєте обидва завдання. Завдання на 11 балів.
ВПРАВА 1. Дано координати трьох вершин прямокутника ABCD: A(-2; -4), B(-2; 6); C(4;6).
1) Накресліть цей прямокутник.
2) Знайдіть та запишіть координати вершини D.
3) Знайдіть та запишіть координати точки перетину діагоналей прямокутника.
4) Обчисліть площу і периметр прямокутника, вважаючи, що довжина одиничного відрізка дорівнює 1 см.
ВПРАВА 2.
Накресліть на координатній площині замкнену ламану, послідовно сполучаючи точки з координатами:
(1; 2), (4; 2), (5; 3), (6; 6), (6; 3), (7; 6),
(7; 3), (8; 2), (8; 1), (7; 0), (- 8; 0), (- 4; 1),
(- 7; 3), (- 8; 6), (- 5; 8), (- 2; 9), (2; 7), (2; 4),
(1; 2), (- 5; 4), (- 4; 7), (- 1; 6), (- 2; 4).
Око: (7; 2).
Немає коментарів:
Дописати коментар