четвер, 9 квітня 2020 р.

10 квітня, п'ятниця

Завдання учням 5 класу

Математика

Записуємо в зошит число.

Тема. Розв'язування вправ

   Сьогодні ми спрощуємо вирази і пишемо самостійну роботу на множення десяткових дробів. 

1. Спрощення виразів на основі переставної та сполучної властивостей.

  Приклад 1.  Обчислити значення виразу найзручнішим способом: 
0,8 ∙ 38,4  1,25 = (0,8  12,5)  38,4 = 10  38,4 = 384.   

 НАГАДУЮ: 50  2 = 100; 
                     25  4 = 100;
                     8  125 = 1000.

Розв'язати № 932 (2,3).

Приклад 2.  Спростити вираз 0,2 50m і знайти його значення, якщо = 3,4,   m = 6.
  
Розв'язання. 
 0,2 50m = ( 0,2  50)     m = 10 m;
Якщо = 3,4,   m = 6, то 10 m = 10  3,4 ∙ 6 = 20,4.

 Розв'язати № 935 (1,2).

3. Спрощення виразів на основі розподільної властивості.

Приклад 3. Спростити вираз 1,8a + 4,6a і обчислити його значення, якщо a = 0,27.

Розв'язання. 
1,8a + 4,6a = (1,8 + 4,6) ∙ a = 6,4a; 
якщо a = 0,27, то 6,4a = 6,4 ∙ 0,27 = 1,728. 

Розв'язати № 955(1,2).  


Самостійна робота


1 (1 бал) Обчислити: 26,1 0,1.
 А)26,1        Б) 261    В)  2,61 

2 (1 бал) Обчислити: 15,037  100.
А) 150,37      Б) 1503,7    В) 15037

3 (4 бали; по 1 балу за кожну правильно встановлену відповідність) 
 Установіть відповідність між виразами (1 - 4) та кількістю (А - Д) десяткових знаків у добутку.
1.  2,6 ∙ 7,4                 А.  0
2.   0,237 ∙ 2,44          Б.   1
3.   1,61  0,3              В.   2
4.  75  3                     Г.    3
                                   Д.   5

4 (1,5 бали) Обчислити найзручнішим способом: 
  0,25  6,17  4.

5 (1,5 бали) Спростити вираз 7,8 a + 2,1a і обчислити  його значення, якщо a = 1,53. 

6 (3 бали) Розв'язати задачу.
З одного автовокзалу в протилежних напрямках виїхали два автобуси. Швидкість одного з них 52,8 км/год, а швидкість другого на 7,3 км/год більша. Яка відстань буде між ними через 5 год?

Фотозвіти чекаю до вечора 13 квітня.

Немає коментарів:

Дописати коментар