Завдання учням 5 класу
Математика
Записуємо в зошит число.
Тема. Розв'язування вправ
Сьогодні ми спрощуємо вирази і пишемо самостійну роботу на множення десяткових дробів.
1. Спрощення виразів на основі переставної та сполучної властивостей.
Приклад 1. Обчислити значення виразу найзручнішим способом:
0,8 ∙ 38,4 ∙ 1,25 = (0,8 ∙ 12,5) ∙ 38,4 = 10 ∙ 38,4 = 384.
НАГАДУЮ: 50 ∙ 2 = 100;
25 ∙ 4 = 100;
8 ∙ 125 = 1000.
Розв'язати № 932 (2,3).
Приклад 2. Спростити вираз 0,2a ∙ 50m і знайти його значення, якщо a = 3,4, m = 6.
Розв'язання.
0,2a ∙ 50m = ( 0,2 ∙ 50) ∙ a ∙ m = 10 a m;
Якщо a = 3,4, m = 6, то 10 a m = 10 ∙ 3,4 ∙ 6 = 20,4.
Розв'язати № 935 (1,2).
3. Спрощення виразів на основі розподільної властивості.
Приклад 3. Спростити вираз 1,8a + 4,6a і обчислити його значення, якщо a = 0,27.
Розв'язання.
1,8a + 4,6a = (1,8 + 4,6) ∙ a = 6,4a;
якщо a = 0,27, то 6,4a = 6,4 ∙ 0,27 = 1,728.
Розв'язати № 955(1,2).
Самостійна робота
1 (1 бал) Обчислити: 26,1∙ 0,1.
А)26,1 Б) 261 В) 2,61
2 (1 бал) Обчислити: 15,037 ∙ 100.
А) 150,37 Б) 1503,7 В) 15037
3 (4 бали; по 1 балу за кожну правильно встановлену відповідність)
Установіть відповідність між виразами (1 - 4) та кількістю (А - Д) десяткових знаків у добутку.
1. 2,6 ∙ 7,4 А. 0
2. 0,237 ∙ 2,44 Б. 1
3. 1,61 ∙ 0,3 В. 2
4. 75 ∙ 3 Г. 3
Д. 5
4 (1,5 бали) Обчислити найзручнішим способом:
0,25 ∙ 6,17 ∙ 4.
5 (1,5 бали) Спростити вираз 7,8 a + 2,1a і обчислити його значення, якщо a = 1,53.
6 (3 бали) Розв'язати задачу.
З одного автовокзалу в протилежних напрямках виїхали два автобуси. Швидкість одного з них 52,8 км/год, а швидкість другого на 7,3 км/год більша. Яка відстань буде між ними через 5 год?
Фотозвіти чекаю до вечора 13 квітня.
Немає коментарів:
Дописати коментар